Wprowadzenie
Warto mieć świadomość, że wypuszczenie własnego tokenu czy kryptowaluty to potężne i stale rozwijające się narzędzie marketingowe. Opracujemy dla Ciebie proces wytworzenia Twojego własnego tokenu oraz wesprzemy Cię w stworzeniu skutecznej kampanii marketingowej opartej na tokenach i możliwościach ich wykorzystania. Stworzymy również platformę e-commerce, na której przechowywane i dystrybuowane będą Twoje tokeny, a na koniec wprowadzimy token na giełdę.
Zastosowanie tokenizacji w marketingu jest szerokie, poniżej kilka przykładów:
- organizacja konkursów – wygraną w konkursie będą własne tokeny, które klient może wymienić na produkt czy usługę;
- systemy afiliacyjne i programy lojalnościowe – warto zainteresować swoich klientów i nagradzać ich aktywność tokenami, które mogą wymieniać na produkty czy usługi firmy;
- motywowanie pracowników – poprzez nagradzanie tokenami za sukcesy i osiągnięcia;
- programy partnerskie – już samo posiadanie własnych tokenów sprawiaja, że rośnie wartość firmy lub marki, a wiadomo, że czym większa wartość tym większe zainteresowanie potencjalnych partnerów biznesowych i inwestorów.
Uważamy, że niebawem każda ceniący się gracz rynkowy będzie posiadać własny token, tworząc swój token teraz możesz wybić się na tle konkurencji i wyróżnić jako innowacyjna, nowoczesna i idąca z duchem czasu firma.
Zalety marketingu tokenowego to m.in.:
- poszerzenie możliwości promowania siebie, swojej marki czy firmy,
- wzbudzanie zainteresowania oraz zwiększenie konkurencyjności marki,
- sposoby wykorzystania tokenów ogranicza jedynie Twoja kreatywność,
- optymalizacja kosztów marketingu,
- ciekawa i nowatorska forma motywowania i aktywizowania pracowników,
- otwartość na nowe formy pozyskiwania klientów i partnerów,
- i wiele innych 🙂
Co możemy dla Ciebie zrobić?
- pomożemy w przygotowaniu koncepcji oraz strategii tokenizacji,
- stworzymy twoje tokeny,
- wyemitujemy tokeny na blockchain Ethereum oraz opracujemy system ich dystrubucji,
- stworzymy dedykowaną platformę e-commerce do dystrybucji i zarządzania tokenami,
- pomoc w opracowaniu materiałów marketingowych (np. one page, landing page),
- pomoc w opracowaniu strategii marketingowej,
- wsparcie we wprowadzeniu tokenów na giełdę,
- wsparcie merytoryczne i techniczne w ciągu całego procesu.